CZE
W dniu 08.06.2010 r. w naszej szkole zakończył się II etap projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”, który był realizowany w klasie 1A przez wychowawcę Krystynę Bryłkę
Realizacja założeń projektu odbywała się podczas obowiązkowych zajęć lekcyjnych, jak i zajęć pozalekcyjnych. Praca z uczniami przebiegała zgodnie z założeniami teorii wielorakiej inteligencji H.Gardnera.
Podczas zajęć rozwijano wśród dzieci ciekawość poznawczą, kreatywność, logiczne myślenie wykorzystując środki dydaktyczne projektu. Zajęcia odbywały się w szkole w oparciu o powstałe Ośrodki Zainteresowań oraz poza nią. W trakcie realizacji Projektu uczniowie zwiedzili Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach oraz ogród średniowieczny w Byczynie.
Nauczyciel prowadzący zajęcia dbał o to, aby rozwijać aktywność twórczą dzieci, wzmacniać słabsze inteligencje i rozwijać inteligencje dominujące. Rozbudzał zaangażowanie i samodzielność uczniów, pogłębiał umiejętność współpracy w grupie oraz zainteresowanie i otwartość na wiedzę.
Pokaz efektów pracy uczniów odbył się 08.06.2010 r. W uroczystości tej uczestniczyli rodzice uczniów, nauczyciele wraz z Dyrekcją Szkoły. Pierwszaki zaprezentowały przedstawienie na podstawie utworów J. Brzechwy, inscenizację, tańce, piosenki oraz pracę w grupach wg własnych zainteresowań.
Na zakończenie II etapu Projektu uczniowie otrzymali pacynki „myszki”, jako podziękowanie za udział w projekcie.